Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

The truth is out there

torsdag den 25. februar 2010

Jeg har aldrig påstået at jeg kendte sandheden om alt!

Det er der til gengæld andre der har, og af dem er oraklet Lynge AG nok den jeg har størst tiltro til for tiden.

Under alle omstændigheder er hans blog sandheden om alt et rent overflødighedshorn af visdom (og andet), som jeg har holdt øje med et stykke tid.

Det er fantastisk læsning om alt fra Twilight til nyttige råd om hvordan man scorer lesbiske kvinder ved bare at nedstirre dem. Ja, jeg vil faktisk gå så langt som til at kalde Lynges blog en elektronisk grønspættebog. Så selv om den ikke bliver opdateret på dagligt basis, er det værd at tage et kig i bagkataloget en gang imellem.

Et permanent link til nyeste post vil for eftertiden ligge under "Jeg Læser" --->

God fornøjelse.

2 kommentarer to The truth is out there:

Unknown sagde ...

hehe. Jeg har studeret sammen med Lynge og det er rigtigt, hans blog er fantastisk. Desværre ikke så mange opdateringer, som man kunne ønske

Andreas sagde ...

Aaaah, jeg opdagede ham ved at han kommenterede på en post herinde om "Kick Ass" og tænkte ???
Men fyren er jo genial - jeg har prøvet stirretricket, og det shit virker!!!

Send en kommentar