Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Stories of a missing link

torsdag den 8. april 2010


Min udgift til sort eyeliner er faldet dramatisk de sidste ti år, jeg får ikke hørt Det Elektriske Barometer så ofte som jeg burde, jeg har ikke været ordenligt deprimeret siden 2003, jeg stirre ikke længselsfuldt efter baberbladene på min kones ladyshaver og skal alt frem i lyset er jeg heller ikke så køn som jeg har været. En udsendelse og et lang studie har givet mig ar og rynker i panden og tre børn har givet mig store sorte render under øjnene.

Derfor kan man vel godt stadig være lidt EMO.

Og lidt EMO - det er The Big Foot Diaries.
Når nu så mange af nettes webcomic tegnere slagger for tiden, er det rart med nyt fra Scott Johnson.
Jeg vil foreslå at man begynder her.

0 kommentarer to Stories of a missing link:

Send en kommentar