Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Barsel

tirsdag den 10. november 2009

Der er ingen vej uden om. Jeg er blevet far igen ... igen.

En skøn lille knægt der skal navngives efter alletiders største Iliadehelt Hector.

Intet pres.

Så jeg er på barsel, og har derfor været lidt sløv til at skrive indlæg men den store dreng har fået en "tillykke-du-er-blevet-storebror-igen" gave jeg lige må nævne.

Dvd'en Omsen & Momsen.

Nemlig! Det der fjernsyn for dig fra '87 med Jess Ingerslev som maniske storebror og Tom McEwan som blebrugende lillebror, hvor de render rundt i et børneværelse af gigantiske dimensioner og kommer med skæve bemærkninger til deres forældre og deres samtid.
Jeg så en episode med drengen, og kunne ikke lade være med at spørge, om han virkeligt synes det var skægt?
For mig var det så tydeligt lavet til voksne, men nøjagtigt som jeg synes for 22 år siden så synes Storm øjensynligt at det var helt fantastisk.

Jeg fik det lidt, som når man står og leder efter et par rene sokker i skabet, og så finder den der trøje, som man elsker og som han helt havde glemt.

Her er sangen "Go'aften, go'aften" fra afsnit 1.
Lidt skræmmende at vi ikke er nået længere på 22 år!!!

0 kommentarer to Barsel:

Send en kommentar