Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Major Spoiler Alert

onsdag den 4. november 2009


En af vinterens helt store film, og kandidat til en regn af Oscars er James Camerons Avatar.

Jeg er desværre kommet til den konklusion at jeg ikke skal i biografen og se den.

Hvorfor?

Jeg gider simpelthen ikke betale 100kr (Ja det tager de i provincen!) for at se en film, hvor jeg allerede har set, hvad der må formodes at være værd at se.

Jeg var ellers super psyked over at skulle se filmen men så "kom jeg til" at se den nye officielle trailer...

Den første trailer til filmen var perfekt.




Man får indtrykket af en kick-ass Sci-Fi film, men den er samtidig underspillet. Man ved at the best is still to come.

Her er så den nye trailer



... og det var vist den film.

Vi er de seneste år blevet bombarderet med trailere for DVD-releases der fortalte hele filmens handling, hvilket jeg aldrig har brudt mig om. At denne tendens har bredt sig til selv storfilm som Avatar før biagraf-release virker meget, meget ... upassende.

Jeg havde håbet på at Avatarfolkene havde benyttet sig af den nye trend med ikke at vise 2-3 minutter, hvor man ser alt der er værd at se i filmen istedet viser 5-10 minutter af selve filmen.

Det er en strategi som især TV-serier benytter sig af men også storfilm som 9, har med succes brugt denne metode.

0 kommentarer to Major Spoiler Alert:

Send en kommentar