Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Alle hader Jar Jar

lørdag den 30. januar 2010



"When The Phantom Menace came out ten years ago, its utter crappiness shocked me to the core and wounded a entire generation of geeks. My inner child had been abused and betrayed. I moped around, talking to no one, for almost two weeks. I couldn't bring myself to see #2 or #3, whatever they were called. Now, a decade later, comes Star Wars: The Phantom Menace Review, the ultimate, seven-part, seventy minute analysis of this mother of all train wrecks. Not only does it nail how the film blows, but tells us why. Time, apparently, does not heal all wounds."
- cowmix

Hvornår har du sidst set en 70 minutters youtube video????

Det troede jeg heller aldrig at jeg skulle, men Scott "extralife" Johnson anbefalede mig denne anmeldelse og jeg tænkte: "Hvad fanden, jeg kan da lige se den første del."

Jeg stoppede ikke før jeg havde set alle 7 afsnit.
Og jeg har set dem igen.

Videoerne er med en vis selvironisk og meget amerikansk sort humor, men de er fantastisk right on spot når de gennemgår The phantom menace, og man får det rart indeni når man ser dem.

Hvorfor?

Svært at sige, men der er noget teapeutisk over dem, og man har ikke så let ved at hade de nye Star Wars film når man har set videoerne - og måske er det bare det. At man kan grine lidt af noget som ellers har føltes som en sok der sad skævt i skoen.

0 kommentarer to Alle hader Jar Jar:

Send en kommentar