Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Den lille forskel.

tirsdag den 5. januar 2010

Storm: "Fa'ar, må vi få et glads mælk?"
Vega: "Å' mig, å' mig!"
Andreas: "Selvfølgelig, selvfølgelig. Jeg skal lige ..... Værsågod skat."
Storm: "..."
Andreas: "Hey! Du skal ikke gå rundt og drikke, sæt dig ned."
Storm: "Mor har sagt at jeg gerne må gå..."
Andreas: "Din mor har ikke sagt, at du må gå rundt med din mælk."
Storm: "Men jeg er en stor dreng! Store drenge må godt gå og drikke."
Vega: " Å' mig mælk!"
Andreas: "Et øjeblik Vega. Storm! Sæt dig så ned."
Storm: "Men i børnehaven må vi gerne..."
Andreas: "Storm! Ned og sidde!"
Storm: "Æææææææææv, du er streng far!"
Andreas: "Værsko' Vega."
Vega: "..."
Andreas: "For fanden, du skal også sidde ned og drikke din mælk!"
Vega: "Nej!"
Skrider med lange skridt (og glasset for munden) ud af køkkenet.

0 kommentarer to Den lille forskel.:

Send en kommentar