Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Vis mig din iPod...

fredag den 2. oktober 2009

... Min er den lille brede nano, i sølv med 4 GB og mit navn præget på bagsiden. En service der åbenbart fulgte med da jeg fik den sammen med en macbook.
De 10 mest afspillede sange for tiden er:
10 - Morrissey - There is a light that never goes out.
Sangen der definerede mine følelser i tiden hvor jeg mødte min kone ligger stadig som første og sidste nummer på min "Emo" spilleliste.
9 - Sia - The girl
Der er nu noget over vrede piger, og hende her kan jeg endda slukke for, når jeg ikke gider høre på mere!
8 - 3OH!3 - Don't trust me
Jeg aner ikke hvordan denne undskyldning for en dårlig parodi på en farce af en sang ser sluppet ind på lidsten over de 10 mest aflyttede sange i min iTunes. Måske er det sætningen "If your boyfriend says he got beef, tell him Im a vegetarian, and i ain't fucking scared of him!"
7 - The Sounds - Lost in love
Efter min mening det stærkeste nummer fra The Sounds nye album "Crossing the Rubicon."Et album jeg forudbestildte på biblioteket for så længe siden, at jeg var den første der lånte det.
6 - Louis Armstrong - La vie en rose
Tydeligt tegn på at Storm og jeg har set Wall-E flere gange end godt er.
5 - Michael Simpson - Inden du falder i søvn
På trods af at jeg faktisk ikke er super Michael Simpson fan, faldt jeg fuldstændigt for dette nummer. Den er så simpel og skrøbelig og på en eller anden måde tror jeg at jeg bliver et bedre menneske hver gang jeg hører den.
4 - John Anealio - George R.R. Martin is not your bitch
En humoristisk sang, der ikke helt uden melodi minder fans af Fantacy Kongen George R.R. Martin om at gode bøger tager den tid de nu engang tager.
Jeg hørte den igen og igen da min kone for nyligt var i udlandet, og nu kan jeg ikke rigtig give slip på den.
2 - The Raveonettes - Last Dance
Starter med sætningen "your lipstick is sweet and sad" hvilket også kan siges om sangen selv. Læg især mærke til den bibbende lyd i bridge'en der lyder som hjertelyden fra et overvågningsapperat på et hospital, og hvordan lyden forsvinder når han når omkvæget.
1 - Boston - More than a feeling
Traileren for The men who stare at goats mindede mig om dette mere end 30 år gamle nummer.
Det er så Rock n' Roll, se bare Brad Delp's overslæg!!!

0 kommentarer to Vis mig din iPod...:

Send en kommentar