Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Eksibisionistiske julemænd på afveje...

fredag den 25. december 2009
Alt er ikke altid hvad de ser ud til at være....

Det kunne man erfare, hvis man igår eftermiddags gik tur langs Veddelev Havn for at nyde den sidste julesne og samle appetit til julemiddagen. (Hvilket der desværre var nogle der gjorde!)

Hen kunne man se disse to nissemænd <-- løbe tossede rundt i sneen, for pludseligt at kaste sig i et nydeligt lavet hul i isen, sprælle rundt blandt isflager og olieklatter i havnebassinet og så skrigende og hujende vælte op af en underafkølet alu-stige for at slås om de medbragte håndklæder, morgenkåber og den lille blanke lommelærke. Ahhh årets "julebad" med mine brødre er uden tvivl den bedste juletradition der findes. Glædelig Jul - Bear Grylls style.

Det var for mit vedkommende den bedste juleaften i 100 år, min ælste bror (Den lille nisse) og min far var kommet helt fra nordjylland for at holde jul hos os i Roskilde, og min supersvorger var også med for første gang. Første jul i 5 år med andre voksne mænd.

Men first things first.

Jeg havde jo lavet en lidste her over gaveønsker der sansynligtvis ikke ville ligge under træet. Her er hvad der så faktisk lå:

CD og koncertbillet til Kent. (Whup - whup det er syv år siden jeg sidst så Kent live! Tak til svigerinden og supersvogeren)

Tempur hovedpude, der matcher vores seng. (Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!)

Træningsbænk med bænkpres- og bentræningsstativ. (Perfekt gave til far til 3 der snart bliver 30, og har måtte opgive at flette tid til træning i motionscenter ind i hverdagen)

Sengetøj. (Taking one for the team)

Fotokursus. (Uskarpe billeder med dårlige kompositioner nej tak! Det er tid til at rykke en klasse op)

Dette fantastiske selvportræt malet af min 3 år gamle søn.

0 kommentarer to Eksibisionistiske julemænd på afveje...:

Send en kommentar