Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

I 2009...

onsdag den 30. december 2009

... Blev jeg far for 3. gang.
.... Opdagede jeg at 14 dages barsel er en ren joke. Hvad blev der af ligestillingen?
... Blev jeg 29 år, og har det fint med at jeg bliver 30 om mindre en 3 uger (når man har 3 børn og har holdt 5 års bryllupsdag, er man alligevel færdig med at holde fast i troen på at man stadig er teenager).
... Løb jeg København Marathon i tiden 4 timer og 10 minutter (hvilket jeg gør bedre i 2010).
... Var Watchmen årets bedste film. Mere end 20 år tog det Rorschach og gutterne at komme fra tegneserie til film. Men mordgåden der i bund og grund handler om hvordan "superhelte" ville være "i virkeligheden" var så velekseveret at det var hele den lange ventetid værd.
... Var årets overraskelse Sascha Christensens debut Den ydmye amuet! Ny dansk Fantasy Kroprinsesse???
... Var årets dårligste film måske Transformers II, men hvordan kan man hade en film med constructicons???
... Besluttede alle verdens kvinder mellem 14 og 40 for alvor at vampyrer ikke længere skulle være onde og mørke uhyrer fra fortiden, men emo teenagere der (jeg kan næsten ikke få mig selv til at sige det).... skinner..... som ..... diamanter...... når........de ..... bliver .........ramt .......af ...... sollys. Dyyyyyyyyyyyybt suk! Jeg savner LeStat.
... Var også Dukkernes år i biografen??? ( Jeg var vild med 9 og Coraline men mangler at se Fantastic Mr. Fox)
... Udgav Kent årets bedste julegave (og jeg fik også koncertbiletter... hi....hi).
... Købte jeg min første bil! (Vinrød peugeot 405 fra en gang for længe, længe siden)
... Startede jeg i øvrigt også min blog!

Godt nytår

0 kommentarer to I 2009...:

Send en kommentar