Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Så er den her!

tirsdag den 1. december 2009


Så er den her!

Man når lige at tro at den aldrig kommer igen og så BANG...

Så er det jul.

Her er en liste over mine 10 hotteste ønsker. (Som jeg helt sikkert ikke får!)

Kikkert med lysforstærker (Uendelige muligheder for leg og alvor - der findes ingen gangbar undskyldning, for at jeg ikke allerede har en).

Lego Dødsstjerne (Sweet - har allerede over 3500 diggs).

Rolex Explore II med sort urskive (Verdens lækreste ur - har drømt om det i snart 10 år)

Peugeot 5008 med hele svineriet (Fordi jeg er familiefar med 3 børn, tænker på sikkerhed og miljø og nok skal få min sportsvogn en dag... En dag).

MacBook Pro med NVIDIA GeForce 9400M + 9600M GT med 512MB (En computer du ikke kan spille på er trods alt stadig bare et arbejdsredskab, og hvem ønsker sig det til jul?)

Firefly, den samlede dvd-pakke og filmen Serenity. (Angiveligt bedste Sci-Fi serie og film nogensinde)

En ny cykel (Ikke noget fancy, bare en helt splinter ny en)

2 biletter til Bali (...og en barnepige til de at tage sig af de store børn herhjemme)

North Face jakke (Har sådan savnet den gamle, der blev stjålet i en kold og mørk opgang på Østerbro... Kom tilbage!).

Sne, sne og atter sne (Så vi kan komme ud og køre på kælk, bygge huler og lave masseslagsmål).



0 kommentarer to Så er den her!:

Send en kommentar